niedziela, 29 września 2024

Webkomiksy. Stara miłość nie rdzewieje

 Po nie dawnej mojej przygodzie z Self publishingiem, wróciłem do webkomiksów. Nakłady z mojej strony to czas, który poświęcę na narysowanie pomysłu, który aktualnie chodzi mi po głowie. Czyli rysuje co mi się zachce. To, że nadal kiepsko u mnie z feedbackiem do moich komiksów, to akurat wyszło mi na dobre i pokazało w jakim miejscu jest papierowa seria Beskid Boty. Czyli żadnym xd Odkopałem ostatnio stary One shot poświęcony TM-Semikom i przerobiony na format webtoonowy wrzucam na stronę Webkomiksów. 

Kilka nowych pomysłów na nowe historie mi się plącze i pewnie wkrótce też się tam znajdą.



2 komentarze:

  1. Ach te lata 90 i ta nagonka na popkulturę, która napłynęła do Polski z tzw. zachodu... :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Tak było. Dzikie lata 90. Piractwo i bycie bardziej amerykańskimi niż Amerykanie. Ludzie wtedy łykali wszystko co zachodnie bez oporów i to nas uksztaltowo.

      Usuń

Webkomiksy. Stara miłość nie rdzewieje

 Po nie dawnej mojej przygodzie z Self publishingiem, wróciłem do webkomiksów. Nakłady z mojej strony to czas, który poświęcę na narysowanie...