piątek, 31 maja 2024

Początek jednak przed jesienią

 ,,Jesień w Beskidach" miała zostać narysowana w lecie a tu nagle wyskoczył mi pomysł na zeszyt specjalny czyli taki ,,Origin" gdzie cofamy się do początków powstania projektu ,,Unitra" oraz poznajemy przeszłość Placka. Zeszyt będzie podzielony na cztery historie. Jedną dłuższą i 3 krótsze oraz galerię gości. Cieszę się na tę ostatnia szczególnie, bo tak na prawdę nie spodziewałem się żadnego odzewu, a tu kilka osób wyraziło chęć narysowania fanartu z Botami. Strona z Originu, który można było już sobie poczytać w Bziku#3 (pierwszy epizod ) zyskała kolory w zamiarach takie mające przywodzić te ze starych komiksów Marvela. Po przeniesieniu akcji do Polski te fakturki nieco się zmienią. 



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Scena w kinie. Dzięki :) W całym komiksie mam zamiar w nowy sposób podejść do kolorowania. Chcę nadać taki oldskullowy klimat, bo akcja dzieje się właśnie w latach 80 i mam nadzieję wzorować się na stylu kolorowania z tamtych lat.

      Usuń
    2. I wygląda to bardzo dobrze :)

      Usuń

Beskid Boty "Origin"

  Beskid Boty ''Origin''. Rysując epizod do Bzika całkiem przypadkowo wpadł mi pomysł na narysowanie całego zeszytu cofają...