sobota, 3 sierpnia 2024

Origin i fanfikcja Ekspedycji

Nowe nieco eksperymentalne Beskid Boty wyszły już 22 lipca i prawie wszyscy uczestniczący w nim artyści otrzymali już swoje egzemplarze z pracami. Dziękuje wszystkim za odzew i poparcie projektu. W najbliższym czasie nie wybieram się na żadne komiksowe wydarzenia, więc z dostępnością komiksu to tylko przeze mnie lub w Strefie. Tymczasem prace związane z ,,Jesienią w Beskidach" nieco przystopowały, no bo sezon ogródkowy i praca nie pozwalają na rysowanie...Jednak udało mi się narysować takiego fanfika do Ekspedycji. Chodził mi kiedyś taki pomysł jak akcja komiksu dzieje się w dni poprzedzające zniszczenie planety Des (Ekspedycja to komiks Bogusława Polcha z lat 78-82 wydanych w 8 albumach w Niemczech i Polsce na podstawie teorii Ericha Denikena) 

Wszystko to w ramach relaksu i zabawy linijką xd. A ... jeszcze Relax. Być może Szamo czyli moja webkomiksowa postać z komiksu ,,Mamut na kminku'" zadebiutuje w tym magazynie. Jesień nadchodzi, czasu mało, a pomysły mnie atakują bez ustanku.



3 komentarze:

  1. O kurde, tak czytam co tu piszesz, i myślę że całkowicie wypadłam z obiegu jeśli chodzi o to co kto tworzy. :P Ale też mam ostatnio hiatus, także w rysowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się :) Moje pisanie tutaj to takie sobie a muzom. Po za Tobą to raczej nikt tutaj nie wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, znam ten ból. :) Niewielu już używa internetu jak w XIX wieku... Blogi i fora to już niestety przeżytek.

      Usuń

Beskid Boty ale nie z kanonu

  Jak to zwykle u mnie bywa, te najdłużej dłubane projekty nagle są zastępowane przez nagłe rozbłyski innych projektów, które wybuchają i id...